tisdag 31 mars 2009

Pluuggis

När klockan ringde imorse så var jag näst intill medvetslös. Lyckades iallfall släpa mig upp efter ett tag. Fixade mig & sen varte skolan. För första gången den här sommaren så var det riktig värme, 3 plus faktiskt! Inte varje dag det händer, & imorrn ska de bli stor sol också. Men man vet aldrig, det kanske blir snö istället. Men hoppas kan man alltid göra.
Hade svenska först av allt. Ska ha redovisning efter lovet så vi fick välja ut en person som vi vill prata om. Emil & jag ville ta Shrek först men det fick vi inte :o det var ingen riktig person så det kom inte på frååga. Så vi fick kolla vidare. Bestämde oss iallfall till slut för hetingen Brad Pitt.
Sen hade vi MUM & jag blev ääntligen klar med mitt jäkla hotell. Bra blev det väll inte, men det skiter jag i.
Fick faktiskt sluta lite tidigare också så vi fick längre lunch. Behöver nog inte nämna att det var äcklig mat för det är det varje dag så.
Efter skolan skjutsade Lisas pappa henne & mig till gymmet. Rätt så folktomt vare när vi kom dit, & den vanliga hemska musiken. Börjar bli sjukt uttjatat. Gymmade nån timme sen kom Hanna & hämtade oss.
Måste plugga ihjäl mig idag också, eftersom att vi har idrottsprov imorrn. Kan väll lite grann, men ändå så känns det lite osäkert så då är det lika bra att plugga lite till.
HörsY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar