torsdag 7 maj 2009

Dåligt humör borde inte få finnas

Mitt humör är inte på topp för tillfället. Ingenting har gått rätt idag känns det som, såna här dagar borde inte få finnas. Började dagen med sämst nationella prov, kommer säkert få ig bara för att det är min tur liksom. Sen höll jag nästan på att blåsa bort på idrotten, dåligt väder bättrar inte på humöret direkt. Sen ljud på det, behöver jag säga mer?
Dessutom så fick vi nyss besked om att vi inte fick sommarjobb, iallafall inte på kanthal. Har bara sökt ett till, typ nå kommunarbete. & det har jag inte särskilt höga förväntningar på eftersom att det är väldigt många som brukar söka till det. Men mamma & pappa har iallafall sagt att vi får jobba lite hemma & så. Tur att man har såna föräldrar.
Sen på det där dåliga humöret så har jag en magkänsla.. ingen bra sådan. Jag vet inte hur det är med er, men när jag är på dåligt humör så börjar jag tänka väldigt mycket. & oftast så blir vanliga tankar som jag annars inte ens skulle bry mig om bli negativa tankar. Jag måste lära mig att inte oroa mig så mycke. Men det är lättare sagt än gjort.
Jaja, nog med klag nu. Ska duscha nu & försöka skölja bort allt det dåliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar