tisdag 12 maj 2009

Latis

Jag har haft en riktigt jävla fet, lat eftermiddag. Massa godis & data. Men de är så det ska vara, man lever bara en gång ju :M
Skulle egentligen iväg & kika fotboll idag vid sju, men orkade inte, + att vädret inte var det bästa. Öste ner typ en kvart innan vi skulle gå, så det lockade inte särskilt mycke. Ingen aning hur det gick, får updates om det imorgon.
Lite senare frågade mami om vi ville med ut på promenad, men tror ni man orkade släpa sig upp ur soffan? Nej, verkligen inte. Kände mig riktigt lat, eller det gör jag väll alltid men. Idag var det extra mycke, men det kan vara skönt också, att bara ta det lugnt & slappna av. Känner att jag behöver det just nu, samla tankarna & så.
Mitt shoppingsug är på max också. Känns som att det var ett bra tag sen vi shoppade, men i helgen då jävlar blir det av :M Måste hitta en avslutningsklänning, har verkligen ångest över det. Jag vet, det är en månad kvar men sån är jag. Måste ha allting klart, annars går jag bara & tänker på det hela tiden. Har drömt flera gånger att jag ska köpa klänning men sen är allting slut eller så stänger affärerna innan jag är klar. Usch, ångest. Därför vill jag bara ha en klänning hängandes här hemma så att man kan slappna av.
Juste! Vi har matte nationella imorgon bitti :( kommer gå åt helvetee. Matte är det jag är allra sämst på, & självklart ska vi ha två prov i precis det ämnet på en vecka. Håll tummarna för mig.
puss & godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar