torsdag 14 maj 2009

The number 23

Nej, hårfärgen fick vänta. Jag hade varken lust eller ork med det idag. Speciellt inte när det går bra film på tv, the number 23 med Jim Carrey. Roligare människa får man leta länge efter, men han kan också spela seriösa roller & det bevisar han verkligen i den här filmen. Ingen hade kunnat göra den bättre. Handlar om en kille som köper en bok som handlar om numret 23, & boken är typ skriven av nån som blev besatt av numret & allt eftersom att han läser boken så märker han att numret har kopplingar till hans liv & efter ett tag blir han också besatt av numret 23. Kanske låter hel mysko, men den är riktigt bra :M
Kom på nu att jag har matte prov imorgon som jag egentligen borde plugga till men.. datan lockar ännu mer. Plugga är inte det jag är bäst på, blir alltid distraherad av annat. Men kikar nog lite i boken innan jag lägger mig.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar