tisdag 12 maj 2009

Done with tears


Det är slut nu. Även fast vi kanske inte har varit tillsammans så länge så trivdes jag så bra med dig. Jag vet att du trivdes med mig med, så varför sätta punkt här när vi kan få det bra tillsammans? Av alla ursäkter jag har fått så var nog den här den värsta.. det var inte ens en anledning, & jag vet att det inte beror på det du påstår. Men jag kommer väll aldrig få veta.
Tänker inte lägga ner nå mer krafter på dig, & absolut inga fler tårar! Jag kommer att klara mig & gå vidare som jag alltid har gjort. Hoppas du förstår vad du kastar bort, för vi hade kunnat få det bra tillsammans. Du kommer förstå, så småningom.
-
Var nyss inne i studion & tog lite bilder. Det behövde jag, det piggade verkligen upp mitt humör. Mina tjejer är bäst <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar