torsdag 7 maj 2009

Nationella

Vaknade med min baby imorse. Han väckte mig för jag va typ helt död, hur trött som helst. Men upp kom jag. Hade verkligen behövt våran sovmorgon idag, men hade nationella så det var bara att släpa sig upp.
Kom i tid till provet faktiskt. Började med läsdelen, vissa delar var huur svåra som helst. Nån timme senare hade vi lyssningsdelen, gick lite bättre iallafall. Hoppas hoppas hooppas jag får vg, då kan jag få mvg i slutbetyg. Men om det blir g på nått så är det kört. Aja bara hålla tummarna & hoppas på det bästa.
Hade idrott efter lunchen, utomhus.. Halv storm var det, & regnade lite då & då. Brukar gilla brännboll i vanliga fall, men idag gick jag av efter en stund för jag trodde jag skulle flyga iväg eller nått. Jag gjorde nog bättre som hejarklack, ingen vidare hjälp till laget direkt. Men vi vann iallafall ;)
Ljud hela eftermiddan som vanligt. Börje vill att vi ska spela in ett live radioprogram, igen, men vi bestämde oss för att göra det hela enklare så vi ska samarbeta med en annan grupp. Så det blir ett rikigt girl power radioprogram :M det blir nog bra. Kommer iallafall att handla om sommar osv.
Nu ska jag göra mat, & sen göra klart tyskan så att det blir gjort.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar