onsdag 20 maj 2009

Release me

Guu va skönt med sovmorgon! Det behövde jag verkligen. Fast jag vaknade runt nio första gången av att Lina kutade runt som en dåre. Var rätt pigg då faktiskt, men jag går aldrig upp tidigare än vad jag behöver :M så jag låg kvar & gick upp runt tio istället, & då var jag såklart tröttare än vad jag var vid nio. Hade en sjuk dröm inatt, så vart inte helt besviken när jag vaknade upp från den direkt.
Jaha, min dag består av typ två lektioner + klassråd & en kortis historia. Hur skönt som helst, sen är vi lediga imorrn & på fredag så det blir som ett litet mini lov.
Nu ska jag ta nått att äta & sen drar vi oss mot skolan.
Btw, jag har emo hand. Våran älskade katt Lina fick nått ryck igår & började riva mig, så man ser ut som man gör.
Aja, bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar