söndag 10 maj 2009

Söndag

Sov hos Hampus inatt, & som vanligt typ så vaknade vi rätt sent. Egentligen så ska man ställa klockan så att man går upp tidigt, då är man iallafall inte lika seg som man blir när man sover så himla länge. Aja, sängen är så skön så hur ska man kunna släpa sig upp tidigt när man inte måste?
Btw, blev typ halvt misshandlad precis innan vi skulle gå upp. Fick ont i heela kroppen, borde kanske polisanmäla? ;)
Gick upp & kikade tv ett tag innan jag ringde mamma efter skjuts. Åkte hem & satte mig vid datan. Skulle nog kunna sitta framför den i 24 timmar utan avbrott. Man får aldrig nog! Man kanske kan kalla mig datanörd?
Ska slänga mig i duschen nu, sen blir det nog film. My bloody valentine, får se om den är nått att se. Måste lägga mig i bra tid ikväll så att jag inte försover mig imorrn. Börjar bli en vana att komma försent på måndagarna, så den måst brytas. Den här helgen har bara flygit förbi, är det verkligen redan måndag? Hur länge är det kvar till sommarlovet..? typ tre veckor? Aja bara att hugga i nu.
Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar