lördag 16 maj 2009

Västerås

Vaknade typ tio imorse & var riktigt pigg faktiskt. Skönt att gå upp i lagom tid istället för att sova bort hela dagen för en gångs skull. Duschade & gjorde mig klar, sen åkte vi till stationen. Riktigt skönt väder var det idag dessutom. Blåste knappt nånting, kändes nästan som sommar. Perfekt för en dag på stan.
Mötte Sophie vid stationen. Vi kom väll in nån gång vid tolv. Gick runt ett tag innan Lisa kom in & sen gick vi & åt på gränden. Provade på fläskfillén som Sophie har tjatat så mycke om ;) & den var lika god som hon sa. Satt där & mös en stund innan vi gick vidare på stan tills affärerna stängde. Jag lyckades faktiskt hitta allt som jag ville ha, kände mig riktigt nöjd när vi satt på tåget på väg hem.
Inhandlat:
klänning till avslutningen
bikini
smink
leggins
tunika
armband

Kom precis hem till pappa, dom håller på & jäktar runt eftersom att dom är sena iväg, som vanligt när dom ska nånstans. Så ikväll har jag hela huset för mig själv! Kan inte bli bättre.
ha en bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar