tisdag 5 maj 2009

Tisdag

Jobbigaste morgonen på riktiigt länge, knappt så att jag lyckades släpa mig upp ur sängen. Men upp kom jag till slut, fixade mig & sen varte skolan. Hade svenska första timmen, fortsatte med vårat grupparbetet om mellankrigstiden. Nån vart börjar vi komma iallafall. Efter det hade vi mum, & vad gjorde vi då? Jobbade vidare med photostory som jag nog snart blir klar med förhoppningsvis. Sen blev det en lunch med lite ledsna miner men det fixade sig.
Tisdagseftermiddagar är inte mina favoriter, varje vecka är dom lika jobbiga & lika långa.
Jag & Lisa satt & gjorde ingenting i början på fbl lektionen eftersom att vi inte kom in på media-servern. Provade typ fem olika datorer men ingen jävel ville fungera. Till slut så lyckades jag komma in, men det tog ett tag innan Lisa lyckades så där rök en timmes arbetstid. Jag som ligger efter också.. men jag tror nog att jag jobbade ikapp rätt okej på den tid jag hade.
Har faktiskt ägnat min eftermiddag åt att plugga, jajemensan. Inte ofta det händer, men idag då jävlar. Sen har jag fixat lite jeans & lite annat smått & gott.
Nu blir det en lång, skön dusch. Behöver det känner jag.
För övrigt så saknar jag min baby meest<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar