tisdag 19 maj 2009

Plugg

Jag orkar inte. Orkar verkligen inte plugga, jag klarar inte av att plugga. Hatar det meest! Man fastnar alltid vid datan eller vid tvn, & sen är det kört. Klockan springer iväg & rätt som det är så ska man sova & vart tog pluggandet vägen? Måste verkligen skärpa mig när det gäller sånt där, speciellt nu när vi har så himla mycke att göra. Svenskan är jag snart klar med, men inte undra på eftersom att man får skriva den på datan. Om man fick göra det med alla läxor så skulle det vara piece a cake. Men inte då. Måste måste måste plugga ihjäl mig när i tyskan. Prov nästa fredag, & vad kan jag? Typ hej jag heter emelie. Det är vad jag har lärt mig under mina fyra år :) fan va bra jag är. & såklaart så ska det jag verkligen inte fattar ett piss av komma med, imperfekten. Vet inte ens vad det är, vad det betyder eller hur man skriver en mening i imperfekt. Bävar verkligen över den dagen vi ska ha provet, mår illa när jag tänker på det.
Dessutom så ska vi skriva
en uppsats i engelska om djur
en historia uppsats
svenska uppsats
samhälls prov
& såklart, älskade tyska provet (k)
Säger nog hejdå till vg i samhäll, blir glad om jag får g på det där jävla provet. Fattar inte varför allt måste komma precis nu innan lovet när man nästan har stängt av hjärnan.
Aja nog med gnäll! Nu blir det duschen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar