onsdag 27 maj 2009

Onsdag

Började faktiskt lite senare än vanligt idag eftersom att vi inte hade nån matte. Men lika trött var jag för de.. & dessutom fick jag släpa mig ut i blåsvädret för att ha orientering i en timme. Finns inget värre än orientering. Tur att man har Sophie iallafall, kartläsaren :M
Vi lyckades med två kartor nästan, en & en halv blev det. & imorrn fortsätter helvetet med ännu svårare banor osv. Slutar nog med att vi går vilse.
Gick hem en snabbis efter idrotten & bytte om lite snabbt innan vi åkte tillbaka till skolan & åt. Skulle egentligen ha haft engelska redovisning efter lunchen typ men Maggan var sjuk så det blev inget. Hade velat ha den gjort men aja, det får bli på måndag. Spelar väll ingen roll egentligen.
Började med mum lite tidigare, vilket börjar bli en vana. Men klagar absolut inte. Jag börjar få häng på det här med hemsidor, & den här som vi ska göra nu är faktiskt väldigt rolig.
Markus & Emil ville vara lite roliga också. Satt vid datan helt oskyldig när dom sa "kolla på det här!" & dum som jag är så kollade jag såklart, & det var såklart äckliga grejer som är typiskt sånt som killar tycker är roligt -.- blir marddrömmar för min del inatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar