måndag 18 maj 2009

Happy face

Jaha, dags för skolan igen då.
Hade en riktigt stressig morgon. Gick upp hur tidigt som helst eftersom att våran skjuts skulle komma runt halv åtta. Men när klockan började närma sig halv så kom det ingen. Vi stog & väntade & väntade men det kom ingen. Man kände sig väldigt bortglömd. Men till slut så kom våran skjuts, nästan en timme senare än vad som var sagt! Usch va sur jag jag blev. Kom till skolan runt kvart över nio & satte igång med vårat historia arbete på en gång som ska vara inne om typ två veckor. Fick ingenting gjort & fattade ingenting heller för den delen så får ta & prata med Maria nästa gång.
Fick reda på nationella under engelska timmen. Jag gick MVG! Gissa om jag blev chockad, det var det sista jag hade väntat mig, men gissa om jag blev glaad :D Hoppas verkligen att det här säkrade mitt slutbetyg.
Efter att skolan var slut så tog vi en regning promenad ner till coop för att handla lite måndagsgodis. Har vart sugen hela dagen.
Väl hemma så var jag helt kall & blöt, så bytte om & tog på en stor mjukis tröja. Hur skönt som helst. Ska nog snart börja färga håret, eller Therese ska göra det på mig eftersom att hon alltid klagar på att jag inte kan göra det så då får hon visa vad hon går för :M
hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar