torsdag 14 maj 2009

Sthlm, LLB-mässa

Var till sthlm idag på LLB- mässa med klassen. Började kvart över nio så jag fick iallafall sova en halvtimme längre :M aldrig fel. Kom till bussen sist av alla ändå tror jag, men det gjorde nog inget för det tog ett bra tag innan vi äntligen åkte iväg. Kom fram till sthlm vid elva tror jag, gick in på tråk mässan & gick runt där ett bra tag.. hur tråkigt som helst men vi var tvungna eftersom att vi skulle svara på en bunt frågor som våra lärare hade vart så snälla att ge oss (k) Blev klara efter nån timme kanske, gick runt & glodde innan vi kom på att vi kunde ju lika gärna gå därifrån? Så vi gick till gallerian & kikade lite. Huur stort som helst. Men hann inte kolla på nått eftersom att vi inte hade mycke tid alls på oss. Vi kom iallafall tillbaka samtidigt som alla andra, blev lite väntan på bussen innan vi äntligen åkte hem. Bussresan hem blev skrattig, vääldigt skrattig! Sophie & jag satt & skrattade åt varandra i en kvart minst utan avbrott. Kunde knappt andas & tårarna sprutade. Det uppskattades kanske inte så mycke, men vem bryr sig? När man är glad så är man! Nu sitter jag här hemma, funderar på & färga håret men jag vet fan inte om jag orkar.. Inte så pigg efter att ha gått hela dagen tills blåsorna har ploppat fram. Men det måste göras, kan ju inte gå runt med fläckar i skallen heller. Men först blir det mat! puss.
Bjuder på lite tråkiga bilder från mässan dessutom. Enjoy

Klar & ready to go

Bussen
Inne på mässan

Snyggis Sophie & kameran ;)

Snyggis Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar