fredag 29 maj 2009

Prov & fint väder

Uusch vilken hemsk marddröm jag hade inatt! Snacka om sjuk fantasi jag måste ha, annars skulle jag ju inte drömma sånt där. Nej, försöker glömma så gott det går.
Hade prov på förmiddan. Ojojoj STORT IG! Har nog aldrig gått så dåligt på ett prov förut. & som vanligt så kom det med grejer som jag såklart inte hade pluggat på (y) bara massa skit grammatik. Enda chansen att jag skulle klara godkänt skulle vara om g gränsen är typ 10 poäng eller nått. Aja nog om det!
Äntligen fredag, hur skönt som heelst. Himlen är turkos, inte ett enda moln. Men det är inte så jätte varmt, 15 grader. Några grader varmare & man hade kunnat lägga sig & sola lite. Men hoppas att det blir runt 20 imorrn & på söndag.
Jaha vad händer i helgen då? Imorrn ska vi nog hänga med grabbarna & fiska. Eller blir inge fiske för min del, plåga stackars djur.. nej usch. Men det kan nog bli trevligt ändå.
Sen blir det en maassa plugg (förhoppningsvis ute i solen). Har samhällprov på måndag så det gäller att lägga i. Sista provet sen är allt klart! Underbart.
Ska nog kila ut en stund ändå innan vi ska tillbaka till skolan för sista lektionen.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar