fredag 8 maj 2009

Vart är solen?

Ovanligt att jag nästan inte lyckades släpa mig upp ur sängen imorse? Skulle vara skönt om man kunde känna gud va pigg jag är nån morgon. Men det kommer väll aldrig hända.
Rätt så bra dag har jag haft. Skön har den varit, men vädret skulle kunna vara bättre. Har inte sett solen på ett tag & det regnar då & då. Sånt gillar vi inte. Hoppas på att det blir bättre nu i helgen.
Jobbade med grupparbetet hur mycke som helst idag, blev klara. Så nu gäller det bara att träna in texten till redovisningen. Kommer bli sjukt svårt med bara stödord men bara att göra sitt bästa.
Hade lång rast efter det, så jag & Sophie drog till ica en snabbis. Regnade lite när vi gick dit men det gick över som tur var.
Precis innan vi gick hem så fick vi reda på samhälls analyserna.. blev riktigt missnöjd över mitt g eftersom att jag hade mvg för inte alls så länge sen. Men hoppas iallafall på vg i slutbetyg, det ska jag ha! Ska plugga skiten ur mig till nästa prov.
Drar till västerås ikväll med Hampus. Ska till nån kille & grilla & ha det mys. Men fan att vädret är så himla dåligt! Skulle vart perfekt om solen skulle titta fram. Håller tummarna att det inte kommer regn iallafall. Sen åker jag hem till Hampus & sover där. Kommer bli myys <3
Nu blir det duschen, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar