onsdag 6 maj 2009

Onsdag

Sitter på sista lektionen för dagen, mum. Riktigt skön dag har det varit faktiskt.
Försov mig som bara den imorse, blev en rekord snabb fixning & sen skyndade vi iväg till skolan.
Matte började vi med. Börjar verkligen få ångest ju mer provet närmar sig, bara en vecka kvar typ & hur mycke kan jag på en skala? Typ ingenting aalls! Förstår ingenting av det här kapitlet, & det blir inte bättre av att vi stressar oss igenom det. Ligger efter så ska nog ta hem & plugga nån dag, kanske imorgon? Men då har jag tyska att göra så vi får se hur det blir.
Hade idrott utomhus för första gången idag, riktigt skönt faktiskt. Inte alls lika kallt som jag hade väntat mig. Blev olika lagspel, lacross & fotboll t.ex. Rätt kul faktiskt :) Imorrn blir det brännboll, min favorit!
Eftermiddagen har vart allmänt skön, jobbade vidare med grupparbetet på våran kortis historia lektion. Eller blev inte så mycke jobb egentligen, mest prat som vanligt. På engelskan var det bara spm klassen eftersom att alla andra hade teater.
Så nu sitter jag som sagt på mum, försöker få in musik på min photostory men det segar sig & allt kommer väll skita sig när man tror att det är klart & sen får man börja om med alltihop. Jag börjar vänja mig ;)
Ikväll kommer min Hampus & sover hos mig. Ska bli myyys :* Men skit att vi inte har nån sovmorgon. Börjar egentligen tolv men vi har engelska nationella så börjar kvart i nio istället (y) Ibland blir man bra sur. Nästa torsdag har vi inte heller nån sovmorgon för då ska vi på mässa. Men slipper ju ljud, så de är det värt :)
Nej, back to work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar