måndag 4 maj 2009

Välkommen till världens tråkigaste paradis

Jaha, då var det skoldags igen efter en härlig helg.
Vart tvungen att gå upp halv sju eftersom att Therese var så smart att glömma plattången hos mamma i lördags. & mitt hår - plattång = katastrof, så det var bara att maka sig upp ur sköna sängen. Åkte till mamma & fixade oss lite, sen varte skolan. Kom i tid, nästan iallfall.. Dörren var öppen, så då tycker jag inte att det räknas som att komma för sent ;)
Hade historia första lektionen. Vi ska tydligen börja med ett grupparbete om nån sorts revolution, ska vara klart innan veckans slut (y) good luck to us. Vi valde iallafall att skriva om mellankrigstiden & Hitler & det. Ja vad gjorde vi under lektionen? Sophie satt & skrev ihop lite fakta medans Emil & jag satt & skojade lite om Hitler muscher osv. Lite gay sms skickades också iväg innan timmen var slut :M
Nästa timmen var engelska, fick tillbaka provet som vi hade för ett par veckor sen. VG+ varte, väntat. Men ville så gäärna ha MVG. Hade känts bättre att få ett MVG- än VG+. Men men, nu hänger betyget heelt på hur jag klarar mig på nationella, & jag känner på mig att det kommer skita sig.. Särskilt lyssningsdelen, så himla svårt att hänga med. Men ska verkligen koncentrera mig så det ryker ur öronen, man kan ju trots allt inte göra mer än sitt bästa.
Eftermiddan var allmänt seg, fast fick faktiskt choklad på samhällslektionen :M det piggade upp min eftermiddag lite.
När jag kom hem så kom Hampus över nästan på en gång. Mös med han nåra timmar innan han blev hämtad. Lika jobbigt när han åker varje gång <3
Nu ska jag slänga mig i duschen, & sen blir det nog en film om jag hinner.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar