söndag 10 maj 2009

Simply the best


Jag kände för att skriva av mig lite, men inte fan vet jag vad jag ska skriva.
Söndagskvällar är alltid lika långa & tråkiga. Saknar min Hampus så mycke. Fick en dusch av hans parfym imorse så har luktat Hampus hela dagen typ. Men tog en dusch för ett tag sen så lukten försvann :(
Aja får se om vi ska träffas imorrn, inget bestämt men jag hoppas vi gör det <3
För övrigt så måste jag verkligen färga håret! Lite fläckar här & där, dessutom var det ett tag sen jag gjorde det så det är nog på tiden att jag gör det. Men har ingen ork till det egentligen, men det måste göras så. Nån gång i veckan får det bli.
Jag oorkar verkligen inte med skolan imorrn! Kom på nu att vi har matte prov både på onsdag & fredag. Fyfan för det. Kommer gå åt helvete, jag som lovade mig själv att jag skulle ta hem nationella att kika på över helgen men såklart så glömde jag det.. Aja får väll ta hem det imorrn & plugga lite smått fram tills onsdag. Wish me luck ;)
Nu blir det kika klart på filmen sen min älskade säng.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar