lördag 9 maj 2009

Lördag


Vaknade typ nio imorse första gången & ville faktiskt nästan gå upp för det kändes inte som nån mening att sova bort hela dagen. Men såklart så var sängen alldeles för skön för att jag skulle ha kunnat gå upp. Så gick upp vid tolv istället & hoppade i duschen. Sen satte jag mig & kollade lite film. Superhero movie var först ut, sjukt rolig film :M Sen hairspray, som jag inte har sett förut faktiskt. Riktigt bra faktiskt. Bra skådisar osv. 4/5 får den.
Efter filmerna gick Therese & jag ut för att kratta lite som vi hade lovat mamma. Jobbigt vill jag lova & det blåste hur jävla mycke som helst. Men kände mig riktigt duktig när det var klart ;)
Ska börja fixa mig snart, & äta. Sen blir det Hampus :) ska sova hos han eftersom att det inte blev nånting av det igår. Det blir mys <3
ha en bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar