onsdag 11 mars 2009

1 årr<3


Nej, mådde inge bättre när jag vaknade imorse så va hemma från skolan idag. Fick sms nån gång runt åtta, stog att vi inte hade nån matte. Inge kul sådär på morgonen när man är så sjukt trött, & sen får man sms. Nog jobbigt är det med alarmet, men jag känner alltid att jag måste svara så jag vart ju bara tvungen att göra de imorse också. Så sen va jag rätt pigg, inte så att jag ville gå upp men den där riktiga tröttheten hade försvunnit. Vaknade nästa gång vid tio tror jag, av att Lina lekte med allt möjligt som fanns att leka med. Sen ska hon hålla på att hoppa från fönstret ner i min säng hela tiden. Kan bli riktigt irriterad på henne ibland, men hon är ju för härlig ändå :) Nästan lika social som en person, springer alltid efter vart man än går. & sen när hon är kelsjuk så börjar hon jama & ja. Dom flesta katter kanske gör så vad vet jag, men rolig är hon ändå :M Hennes miner & ljud som hon gör ibland är bara för roliga. Men som sagt, på morgonen är hon rätt dryg.
Idag var det ett år mellan Simon & mig också :* Han fick sig en liten överraskning när han kom hit. Blev en riktig mysdag. Bestämde oss för att vi ska fira det riktigt nästa vecka, när jag fyller år eftersom att vi ändå ska in till stan då så varför inte slå två flugor i en smäll?
Sitter & kikar på det okända för tillfället. Måste göra tyskaläxan så att man får de gjort. Men det blir nog efter duschen.
Ska ta nått & äta nu tror jag. Hejjs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar