lördag 21 mars 2009

Skrrääck

Sitter & kollar runt lite på youtube för tillfället. Såg att det här kommer bli ett riktigt skräckår. Över tio skräckfilmer som kommer ut, blandannat Hostel 3, Saw 6 & The descent 2. Aaah längtar <3
Men det värsta är att man måste vara försiktig med att tanka filmer nu efter den första april. Hörde att dom kommer bli strängare med sånt nu, dom flesta kommer åka fast eftersom att dom kommer hacka datorerna. Tycker det är riktigt dåligt. Om dom inte vill att folk ska tanka filmer så är det väll bara att ta bort sidorna då? För tror nog att det kommer va rätt många som får böter, liksom säg nån som inte tankar.
Jag vet iallafall att jag inte kommer kunna sluta tanka, om man ser en bra film som man verkligen vill se så är det väll klart att man tankar. Därför tycker jag att det skulle vara bättre om dom tog bort sidorna helt. Vad ska dom ha sidorna till om man inte får tanka från dom?
Inte för att jag vill att dom ska ta bort dom, men hellre de än att få jävla böter iallafall. Tycker dom inte borde göra nånting alls åt saken men men.

Nej, nu ska jag kika vidare innan farmor & farfar kommer över på fika.
PussY


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar