onsdag 25 mars 2009

Förkyld & jävlig


Gissa vad! Jag har blivit förkyld igen. Japp, andra gången på en månad ungefär. Vet nog ingen som har sämre immunförsvar än vad jag har. Men äsch så farligt är det inte, en förkylning har väll ingen dött av. Det går väll över lagom till helgen om jag har tur.
På tal om helgen. Vad händer? Hallsta kan verkligen inte bli mer dött än vad det är nu, händer inte ett skit! Snart blir man väll tvungen att åka nån annanstans för att festa, eller nått annat också för den delen. Får väll hoppas på att det blir annat i sommar, men det tycker jag allt att det borde bli.

Blev inge gym för min del idag heller. Börjar känna mig lite efter, eftersom att Lisa gymmade hela helgen + idag medans man sitter hemma. Men vafan, är man förkyld så är man. Bara & krya på sig istället & ta nya tag när man är frisk. Dessutom så gjorde jag illa vaden idag på idrotten så vet inte om det hade gått så bra & gymma idag faktiskt. Men imorrn blir det desto mer, ska gymma på idrotten så blir nog över en timme.

Nej nu ska jag kika moovie! Får se om den är nått att ha eller inte.
Hörs senY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar