fredag 6 mars 2009

Fridayy!

Sista skoldagen idag innan helgen, hur skönt som helst! Började dagen med att vara lika trött som jag alltid är. Men släpade mig iallafall upp till slut. Hade matte första lektionen, gjorde typ ingenting. Har börjat med geometri nu & jag fattar inget. Sen hade vi tyska, lång lektion men gjorde inte så mycke så helt okej. Fick reda på att vi inte har nån tyska nästa fredag heller :D då va min dag gjord. Resten av dagen var allmänt seg, historia förhör som gick åt helvete! Hade man en poäng så klara man de, vet inte ens om jag kommer få de (y)
Efter skolan skulle vi ha umgåtts med Lisa egentligen men hon var sjukis så sparar det till nästa helg istället. Så blev en ganska lugn dag, suttit vid datan mest sen blev det & kika film. They wait tror jag den hette. Har inte kollat klart på den riktigt än men än så länge är den bra faktiskt. Sen kom mamma hem med mat efter att hon hade tränat :M Så blev myskväll med Let´s dance & tjockismat.
Sitter & kollar lite smått på Snakes on plane medans vi väntar på att Let´s dance ska börja igen. Känner hur det kryper på hela kroppen.
Vet inte vad jag ska skriva mer så tror jag avrundar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar