tisdag 24 mars 2009

Tillbaka till kylan

Var faktiskt rätt så pigg när jag vaknade imorse, det händer oftare & oftare nu för tiden. Gick upp & fixade mig & sen bar det av till skolan. Kallt som tusan var det ute, 7- typ. I mars? Det känns tråkigt att det aldrig kan bli riktigt varmt så att man kan ha tunnare kläder & slipper frysa halvt ihjäl när man ska nånstans. Imorrn blir det den tjocka jackan igen om det är lika kallt, för det var riktigt kallt med skinnjacka.

Riktigt dryg dag har det vart också. Hade två lektioner innan lunchen men det kändes som fyra minst. Sen efter lunchen hade vi tyska, älskar det lika mycke varje gång asså. Efter det så hade vi FBL. Jobbade med excel nästan hela lektionen & jag blev äntligen klar. Sjukt skönt att slippa den skiten! Sen gick vi hem. Gissa om det var kallt! Halvsprang typ hela vägen.
Lisa hängde med för att fixa lite saker, satt & snackade en stund & så.

För tillfället så sitter jag här & kollar vänner med min förkylning som kommer nån gång i veckan eller så. Mitt immunförsvar kan inte vara de bästa. Men vafan, vad ska man göra? Bara & acceptera läget. Försvinner nog inom några dagar om jag har tur.
Ska nog ta & lägga mig & vila ett tag nu.
PusssY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar