söndag 8 mars 2009

När kommer våren?

Jaha, spenderade natten hos Simon. & som vanligt så trodde jag att min nacke va av när jag vaknade. Man får ju knappt nån plats i sängen, så rätt så omöjligt & vända på sig.
Vaknade iallafall runt tolv typ. Kände mig som en invalid eller nått, ont överallt. När jag kom ut så märkte jag att vädret inte var så mycke bättre än vad jag kände mig. Massa slask & is! Är de mars eller är det januari, man kan ju börja undra. Förra året vid den här tiden så hade iallafall blommorna börjat komma, om jag kommer ihåg rätt. För nån vecka verkade de som att det höll på att vända, men icke sa nicke. Om man ens slipper snön i maj så blir jag glad. Alla säger att klimatet blir varmare men ändå blir vintrarna längre? Aja, det är väll som det är, inte mycke att göra åt.
För övrigt så sitter jag & kollar på Sveriges värsta bilförare, repris men ändå. Favoriterna är helt klart Robert & Markus. Helsköna dialekter :M
Nu blir de mat.
Byee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar