fredag 27 mars 2009

One week to go

Lyckades försova mig imorse. Ingen aning hur det gick till faktiskt för jag vaknade runt sju & var rätt pigg, fast inte pigg nog att gå upp. Tänkte att det inte var nån idé att snooza för skulle ändå inte somna om. Men det gjorde jag såklart & vaknade tjugo i åtta. Kanske inte så sent, men ändå. Hann iallafall ganska bra. Mamma var snäll att skjutsa oss också eftersom att det var halv orkan ute.

Förmiddagen var riiktigt jobbig! Mina värsta ämnen, tyska & matte. Sen varte lunch. Ganska god mat faktiskt om jag får säga det själv. Efter lunch hade vi svenska. Har kommit in på det där muntliga, tycker faktiskt hon gör ganska roliga övningar. Idag var i våran vanliga grupp & sen skulle vi välja ut en dikt som vi skulle framföra för klassen hur vi ville. Sophie, Emil, Malin & jag valde att vi skulle sjunga & lite sånt där. Eftersom att Malin & Emil gillar sånt där så var det rätt självklart att dom fick stå för sången. Sophie & jag skulle illustrera lite fint på sidan om :M Det blev en väldigt fin Britney cover från oss. Myyycke skratt blev det innan vi vart klara.
När vi väl stog där inför klassen så blev det inte så lätt längre. Malin fick skrattattack så man inte hörde vad hon sjöng & Sophie & jag kom inte ihåg vad vi skulle göra. Lisa skrattade så tårarna sprutade :M Ja, kul hade vi!
På historian hade vi vikarie så gjorde lite frågor typ. Sen vare bara samhäll & sen äntligen hem! Det var halv snöstorm ute så ringde lilla mammi så hon hämtade oss.

Nu sitter jag här & ska snart äta. Lite senare kommer Lisa över :) Blir Let´s Dance kväll, & efter det kvällsgym. Hoppas att det har slutat snöa tills dess bara.
Börjar verkligen bli hungrig så hoppas på mat snart!

Förresten så är det bara en vecka kvar tills påsklovet. Längtar ihjäl mig!

Aja, hörs senY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar