lördag 14 mars 2009

Booring


Vaknade typ åtta imorse av Antons uunderbara kompisar. Tysta va de sista dom va, sprang omkring & skrek, smällde i dörrar & jag vet inte allt. Aja, lyckades iallafall somna om till tio, då vaknade jag igen. Tredje gången vaknade jag vid tolv tror jag & då va de bara att gå upp.
Har inte gjort mycke alls under dagen, känner mig helt seg. Orkar inte röra på mig. Så Thessa & jag slog på en film. Snacka om sjuk den va. Ville egentligen inte ladda hem den först eftersom att den va fransk, men gav den en chans.
Nej, usch. För jävlig var den. Halvsov genom hela skiten.
Blir myskväll lite senare med melodifestivalen & en massa godsaker. Blir nog sängen rätt tidigt, känner mig trött även fast jag gick upp sent. Skulle behöva skriva engelskan men jag orkar verkligen inte! Fast bättre att ha de gjort. Aja får se hur de blir med det.
För övrigt så är jag sjukt festsugen! Men får gott vänta till nästa helg, passade inge bra den här helgen så + att vi inte har nå dricka.
Sätter nog punkt där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar