söndag 22 mars 2009

The end

Jag ville verkligen inte att det skulle bli så här, tro mig. Men det var det bästa för båda två, vårat förhållande var inte rätt för nån av oss. Jag älskar dig, det gör jag. Men ibland är det inte tillräckligt. Jag tror att det har hänt för mycke mellan oss, för mycke dåligt. Saker som man inte bara kan släppa utan det blir bara mer & mer.
Jag kommer sakna dig, såklart jag kommer. Men jag vill verkligen att vi fortfarande ska kunna vara kompisar & kunna umgås. Det har jag aldrig lyckats med förut, men vill verkligen det med dig. Det gör ont nu i början, det enda man vill är att säga men okej, vi försöker igen. Men det funkar inte, vi har gjort det allt för många gånger.
Vill verkligen inte att vi bara ska glömma varandra, du är alldeles för underbar för att bli bortglömd.
Men jag vet att allt kommer ordna sig. Det gör det alltid.
Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar