måndag 23 mars 2009

Tandläkarnn


Började dagen som alltid, med mitt underbara alarm. De tog verkligen emot lite extra att gå upp. Men till slut så lyckades jag släpa mig upp. Fixade mig & åt frukost & sen blev de full fart mot Hallsta & skolan.

Hann bara ha en lektion sen hade vi tid hos tandläkarn så vi for iväg till västerås. De blev nog ett av dom snabbaste besöken jag har haft hos en tandläkare. In, spänna, ny tid & hem igen. Kändes skönt att äntligen spänna den så att det kommer nån vart. & rätt så mycke spände hon dessutom. Eller det var väll bara som de kändes. Men det är bara bra, vill att det ska bli bra resultat så lika bra att ta i ordentligt när man ändå är igång :M

Tillbaka till skolan, hade engelska typ en kvart & sen vare lunch. De blev stuvade makaroner & köttbullar. Lättuggat som tur va eftersom att jag hade rätt ont i munnen.
Resten av dagen var allmänt jobbig, som alla andra måndagar. Men efter skolan varte gym. Var riktigt taggad. Fast om nån vecka kommer man väll ha tröttnat. Men det är de som är så bra med en månad, ganska lagom tid.

Nu sitter jag här med en chipspåse eftersom att jag var så duktig på gymmet ;) haha. Ska snart slänga mig i duschen & sen blir det plugg, om jag orkar.
Hade bra
Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar