fredag 20 mars 2009

Prooovprovprov

Nu är det ääntligen gjort! Efter några dagar av påtvingat plugg så kom Dagen med stort d. Historia prov. Det är verkligen min skräck. Matte & historia är mina svagheter så när man ska ha prov i nått av dom så ligger man & vrider sig hela nätterna av prov-marddrömmar. Okej, kanske lite överdrivet, riktigt så är det ju inte. Men hatar det gör jag iallafall.
Så ni kan ju gissa hur jag va innan provet. Rätt så hetsig & rätt så nervös. Maria är inte den bästa på att lägga upp prov heller, hon trycker alltid ihop allting så man blir alldeles tokig. Förklara är hon inte heller bra på. Det värsta är att det är hennes anteckningar man ska plugga på till provet så ni kan ju gissa hur det gick (y) Tror nog ingen jävel förstog hennes pilar hit & dit & hennes vackra "teckningar" överallt. Dessutom använder hon förkortningar, vilket försvårar det hela ännuuu mer. Kanske klagar lite mycke, men dom som inte går i våran klass kan nog förstå. Tack gode gud att det bara är Maria som är sån iallafall!
När vi väl fick provet så fick jag det som jag oftast får när man väl har provet i handen. Black out. Totalt. Har ingen aning hur det gick, blandade känslor hade jag iallfall efteråt. Vågar inte chansa på att jag får G heller för då kommer jag bli galen om det visar sig att jag faila. Nej, får allt ta & vänta & se.

Förövrigt så tror jag att jag påbörjade ett magsår imorse. Rent kaos vare här hemma kan jag lova. Fast inte förän sisådär fem minuter innan vi skulle gå började det. Skulle såklart ta cyklarna till skolan, & giiissa om min cykel hade punka! Jajemen, & det upptäckte jag i sista sekunden. & Therese som var omöjlig som alltid ville såklart inte skjutsa, så fick ta en annan cykel. Den dög väll, men ville ha min cykel :( Aja, får se till att ha den pumpad tills nästa gång

Rätt så skön dag har det väll varit. Jo, det tycker jag allt. Tror maten gjorde mig en aning gladare, hög på socker :M Isåfall borde dom ha pannkakor varje dag.
Sista lektionen orkade vi verkligen inte med så vi åkte raka vägen till gymmet. Nästan folktomt var det när vi kom dit. Blev mest löpband idag eftersom att jag har fruktansvärd träningsvärk från igår. Kan knappt skära en apelsin utan att det gör ont. Så nästa gång blir det lite mer maskiner tror jag.

Ska va hos pappa den här helgen, så åker till han alldeles strax. Födelsedag nr 2 blire :M Farmor & farfar kommer över imorgon & fikar, ska bli myys.
Nu ska jag nog packa & sånt där.
Hade bra
Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar