onsdag 25 mars 2009

Vad är våffeldagen utan våfflor?

Ja, som dom flesta redan vet så är det våffeldagen idag. & eftersom att vi inte fick några i skolan så sa jag åt mamma att våfflor måste vi ha! Så hon var snäll & gjorde dom, & sen gjorde jag grädden så snäll som jag är :M Men bra gick det inte. Eller den blev bra fram tills att jag var klar & skulle lyfta ur visparna. Av nån anledning så råkade jag komma åt knappen så att dom sattes igång igen & vips så hade vi grädd-väggar. Kände mig riktigt lyckad, kan inte ens göra grädde (y) Fast jag har faktiskt lyckats förut, så nån gång ska man väll misslyckas.

Filmen hann jag inte med heller, så får kika på den imorrn eller nått.
Ska nog snart lägga mig, ögonen hänger redan.
GonatttY

Innan sängen blir det lite Bjöörn <3
http://www.youtube.com/watch?v=DITylr-2rmA&feature=related


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar