måndag 16 mars 2009

Evigheternas dag

Äntligen hemma efter en gryymt jobbig dag i skolan! Var faktiskt skapligt pigg imorse när jag vaknade. Inte så att man hoppade upp kanske men bättre än vanligt gick det. Det hjälpte ju att jag var tvungen att gå på toa också så.
Satte igång med muntliga nationella på engelskan på förmiddagen. Hon hann bara med ett par grupper så får nog göra vårat på onsdag. Sen hade vi lunch & jag mådde illa som en jävla gris! Blir ju orolig när det går magsjuka & plus att det var några som gick hem för att dom mådde illa. Men gick över till matten som tur va. Hur seg lektion som helst, orkade inte göra ett enda tal typ så kommer nog ligga efter som bara den. Sista lektionen hade vi samhäll. Skulle redovisa våra reklamgrejer. Något drygt. Satt & lyssnade heela lektionen eftersom att alla hade skrivit så mycke. Tror nog att vi skrev minst :M
Ska sova hos Simon inatt, så går dit lite senare. Kommer nog inte få sova så mycke eftersom att han ska upp till körskolan runt sju. Jobbigt, när man äntligen har studiedag så får man inte sova ut. Om han börjar bråka så blir det krig :)
Glömde nämna de allra viktigaste! Imorrn blir jag 17 + att vi har studiedag + att vi ska till stan & kolla bio & sånt. Kan det bli bättre :D?
Nej nu ska jag fan lägga mig & vila en stund.
KramY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar