onsdag 18 mars 2009

Onsdag

Vaknade faktiskt imorse & var pigg. Det händer oftare & oftare nu för tiden.
Första lektionen vart de matte, hade genomgång en timme. Var riktigt nära att somna kan jag lova. Sen hade vi gympa. Den va inte mycke bättre den. Blandade innebandy med dans & kareoke :M Kan inte förklara det på annat sätt haha. Långtråkigt hade vi iallafall.
Efter lunch blev det ännu ett ovärt klassråd & sen historia. Drar ihop sig till provet nu. Hade sammanfattning idag, jag börjar verkligen oroa mig nu. Kan inte speciellt mycke.
Hade engelska nationella på eftermiddan, muntligt! Inte det lättaste direkt, men jag klarade det. Jajemen. & hon gav oss beröm dessutom så helt fy skam kan det väll inte ha vart, även fast det blev lite svengelska här & där. Men skönt att ha det gjort iallafall. One down, three to go!
Sista lektionen så varte MUM. Tycker dom lektionerna är otroligt sega. Gillade dom förut, men nu är det bara långtråkigt. Känns som att man inte kommer nån vart knappt.
När vi väl hade kommit hem & vi stog utanför dörren så märkte jag att jag inte hade nån nyckel! Den låg såklaart i skinnjackan som jag hade igår. Det är så typiskt, när man äntligen slutar i någorlunda tid så ska nått sånt hända. Ringde mamma, men hon var omöjlig så det blev en lång promenix till Kanthal & tillbaka. Okej, det hade kunnat vart värre. Det hade kunnat regna. Gäller att tänka positivt.
Väl inne så hann jag bara slå ner arslet sen skulle vi iväg igen. Hade utvecklingssamtal kvart i sex. Lisa sa att hennes tog en evighet så de va inget jag såg fram emot direkt. Men det var faktiskt inte så hemskt som jag hade väntat mig, gick snabbt & smärtfritt. Hade 0 % frånvaro, de ni :M

Så nu är jag hemma & kikar vänner. Måste verkligen sätta igång med pluggandet, säger som jag alltid säger: ORKAR INTE! Men den här gången tar det emot extra mycke, eftersom att det är historia. Aja, bara bita i det sura äpplet.
Intressant dag minsann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar