måndag 9 mars 2009

Gott & blandat



Dagen har vart skit bra rakt igenom. Började dagen med att få engelska proven tillbaka, & gissa vad jag fick? MVG! Snacka om att jag blev glad :D hade aldrig väntat mig det. & inte nog med det. Maggan sa att mitt resultat var bäst i klassen. Då har man faktiskt rätt att skryta :M Efter att provet var skrivet så kändes det inte alls bra. Men det kanske är som dom säger, när det känns dåligt så gick det bra & när det känns bra så gick det dåligt.
Resten av dagen var rätt så skön den med. Hade ingen matte så blev en lång lunch. Börjar bli en vana. Vi tog en promenad till ica. När vi kom tillbaka så var det en timme kvar tills sista lektionen började så det blev att vänta.
Efter skolan så drog vi iväg till stan, eller till Erikslund. Hittade två par skor, vår & sommarskor.
Såg första bilden på Bill Kaulitz hår idag. Fattar inte vad han har gjort :o Hans hår liksom, kan det bli finare? Nu har han tydligen gjort dreads, som tvillingbrodern Tom. Grejen med dom va ju att dom va olika, totalt olika stilar. Nej, BIG MISTACE säger jag. Men het är han vilket som.
Nu börjar magen kurra, så ska moffa taccos! Måste plugga sen också :( Svenska prov imorrn.
Hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar