lördag 28 mars 2009

Lördag

Snacka om att det var skönt & sova ut imorse. Vaknade runt tolv, & var tvungen att gå upp för jag kunde knappt andas. Lisa kände likadant så vi gick upp & åt frukost. Jag som nästan aldrig brukar äta frukost var faktiskt rätt hungrig idag. Några mackor senare & mycke prat så bestämde vi oss för att kika film istället för att gymma. Var inte alls nå sugen idag, plus att den långa promenaden dit inte alls kändes rolig. Så vi slängde på en film, from within eller vad den hette. Ingen höjdare direkt men den dög väll. Tvillingarna Amanda & Michelle från Top model va med på ett hörn också. Njae, vet inte riktigt vad jag tyckte om deras insats, dög väll men tycker nog dom borde hålla sig till modellandet.
Efter filmen så drog Lisa så nu sitter man här. Blir nog bara att ta det lugnt idag tror jag, det behöver jag.
hörs väll sen
pussY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar