måndag 16 mars 2009

Jag är Peter Pan!

Haha, sitter & kollar runt på youtube & då fick jag syn på en video från förra årets melodifestival då Björn Gustafsson var med som pausunderhållning. Älskar den där killen, så jävla rolig :M Om man är på dåligt humör nån dag så är det bara att slå på en av hans videos så blir man glad medsamma!
Bäst är iallafall när han va med i Västerås & ska "flyga". "Jag är Peter Paan!" Fyfaan va jag garvar varje gång jag ser den :D den blir aldrig tråkig. Samma med den när han blir full på glögg. Om man skulle vara sådär rolig så skulle man för fan kunna roa sig själv.
Synd bara att man inte ser så mycke av honom längre. Tycker alla komiker är så jävla tråkiga. Dom enda jag verkligen giller är Björn Gustafsson, Robert Gustafsson & Magnus Betnér. Men ingen slår Björn, så enkelt är de! Hoppas man får se mer av han i rutan i framtiden.

Det här var mitt 50:onde inlägg :M väldans vad flitig jag har varit då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar