tisdag 3 mars 2009

Bakdag


Bestämde mig för att liva upp min blogg lite grann, tycker den ser så tråkig ut så. Så det blev en liten bild, eller "banner" som våra medialärare skulle säga. Den blev inte alls bra för jag visste inte hur stor jag skulle göra den, & hann inte göra den större när jag såg att den var för liten. Så får göra en ny imorrn när jag får lite mer tid på mig.
Dagen har vart allmänt tråkig tycker jag. Inte hänt nått typ. Min underbara säng var extra underbar imorse, var knappt så att jag kunde släpa mig upp. Halvsov mig igenom varje lektion tror jag för kommer inte ihåg vad vi gjorde. Men på eftermiddan var vi iallafall i studion & fotade lite. Kul vare :) Fick papper till utvecklingssamtalen också, inget man ser fram emot direkt.
Jobbade över lite på FBL, gör vi nästan varje lektion eftersom att det är så svårt att slita sig när man har börjat med nått nytt. När jag kom hem så bestämde jag mig för att jag ville baka, så det blev en kladdkaka :M Eller kladdig var den väll inte, men en av dom bästa jag har gjort iallafall. Efter baket blev det en dusch, så nu sitter jag här & kikar vänner (k)
Engelska prov imorrn, så blir väll att sätta sig & plugga nu :( Orkar verkligen intee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar