fredag 13 mars 2009

Helg igen

Blev en lång sovmorgon imorse. Fast var lika trött när jag vaknade för de. Hade ingen tyska på förmiddan så bestämde mig för att hoppa matten. Tycker dagen var lika seg för de, eller nej kanske inte lika men.
Fick reda på svenska provet också, fick faktiskt VG :o hade jag aldrig väntat mig. Men har man tur så har man.
Hade ett oförberett svenska prov också, eller prov & prov. Det var vad alla andra kallade de men tycker inte de va prov, mera som ett test. Ingen aning hur de gick.
Resten av dagen gick hur segt som helst! Samhällslektionen var riktigt jobbig, den ville aldrig ta slut.
Kikade film när vi kom hem. Babysitter wanted tror jag den hette, värsta på länge. Handlade om en tjej som skulle börja college i en ny stad & sen får hon syn på en lapp angående barnvakt & bestämmer sig för att ringa. Sen visar det sig att barnet som hon tar hand om är djävulens son & hans föräldrar dödar unga tjejer eftersom att det enda han äter är kvinnokött :s helkonstig.
Resten av kvällen bestog av bråk, bråk & ännu mera bråk. Får väll se hur det ordnar upp sig.
Sen blev det kebab & Let´s dance :M Inte helt fel. Äntligen åkte Elizabeth ut. Skulle hon ha gjort förra gången egentligen, men bättre sent än aldrig.
Tror jag ska lägga mig snart, känner mig depp & trött & mätt.
Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar