torsdag 19 mars 2009

Gyyym!


Hade sovmorgon imorse. Var faktiskt mer trött än vad jag är när jag går upp sju. Men upp kom jag. Första lektionen hade vi idrott, & det stog gym på schemat. Fick skjuts som tur var eftersom att det är en bit dit. Kom dit nästan först av alla, så det var bara att sätta igång. Lite ovant var det förstås i början, men efter ett tag så var vi i full gång. Snacka om att jag var skakis när vi väl var klara. Ont i armarna hade jag också.
Sen blev det en promenix till skolan, eftersom att vi skulle ha ljud. Lika hemskt varje gång. & den här gången var det snäppet värre eftersom att vi skulle spela in. Vi trodde faktiskt att vi skulle bli klara, men icke sa nicke. 2 & 40 senare så hade vi inte ens kommit halvvägs. Men det borde vi veta vid de här laget, vi suger på ljud :M Vi sa till Börje att vi skulle vara klara förra gången, men det verkar som att det kommer dröja.

Lagom hemma, gissa vad vi upptäckte. Ingen nyckel! Igen. Förstår inte hur man lyckas. Så det blev en snabb promenix till Kanthal. Det var värre idag eftersom att det blåste. Lite kallare vare också. Men hem kom jag iallafall.

Skulle egentligen ha umgåtts med Simon, men så varte inte. Lisa, Therese & jag bestämde oss iallafall för att vi skulle köpa gymkort. Jajemen, ni hörde rätt. Vi ska börja gymma. Bara en månad, men alltid nått. Måste ju komma i form till sommarn. Ska faktiskt bli riktigt skönt. Så imorrn tar vi vårat första pass innan det bär av hem till pappa.

Har historiaprov imorrn, & jag mååste verkligen plugga! Men vart finns orken till sånt? Måste iallafall duscha först, sen tar jag tag i historian.
PusssY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar