måndag 30 mars 2009

Tegelsten


Nu är mobilen inne på reparation, så måste ha min gamla. Inte den bästa kanske, men alltid nått. Hoppas att dom fixar den snabbare den här gången än förra iallfall. Orkar inte gå runt med den gamla hur länge som helst.

Riktig höjdarmorgon hade jag imorse. Blev halvt påkörd på väg till skolan, inte varje dag de händer :) Men jag klarade mig med alla ben hela som tur va.

Förmiddan bestog av historia & engelska. Sen varte lunch, sen matte & samhäll. Men samhällen slapp vi eftersom att någon snodde våran datasal. Men ingen som sa emot så vi traskade ner mot samhället för att möta Lisa. Hon var & klippte sig, så vi fick sitta & vänta en stund innan hon var klar. När det väl var klart så såg det riktigt bra ut, inte så mycke skillnad från innan men det är så det ska va. Sen blev det en väldigt lång & blåsig promenad till gymmet. Gymmade nån timme sen kom Fredrik & hämtade oss.

Så nu sitter jag här & väntar på att mamma ska komma hem så att vi kan duscha Lina. Haha jag kan loova att det kommer bilder på det senare :M
HörsY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar