tisdag 17 mars 2009

Borta bäst, hemma värst

Bara för att jag fyller år idag :D
Började födelsedagen med att vakna hos Simon. Han gick upp runt sju för att gå till körskolan. Fick hela sängen för mig själv, inte helt fel :M Vaknade nästa gång halv ett typ & då va de bara att dra hem på en gång för att fixa sig. Trodde att jag hade all tid i världen eftersom att bussen inte gick förän halv fyra. Men när klockan var tre så smsade Sophie & sa att hon redan satt på bussen. Så gick in på sj:s hemsida & kollade om dom hade gjort något fel eller nått, men såklart så hade jag tittat på fel tid. Men tur som man har så gick det ett tåg halv fyra, så Fredrik & Lisa kom & hämtade oss.
Kom in till stan typ fyra nån gång & då blev det mat på en gång. Mötte Sophie & Robert på donkan. Var inte alls särskilt hungrig eftersom att jag hade ätit hemma men en hamburgare sitter aldrig fel! Mätta & belåtna gick vi vidare till ica & köpte godis. Fick sitta & vänta på att bion skulle öppna & att killarna skulle komma. När dom väl hade kommit så gick vi in & köpte biljetter. Skulle egentligen ha sett Watchmen men bestämde oss för att den var lite för lång. Hade fått rejält med träsmak! Så vi tog Borta bäst, hemma värst istället. Riktigt bra va den, rolig som bara den. Så den rekommenderas (y)
Filmen va slut runt halv åtta & när vi kom till tågstationen så såg vi att tåget inte gick förän kvart över. Så det blev att vänta.
Väl hemma i kära halsta hammar så stog Lisas syster & väntade på oss på stationen så slapp gå hem :M skönt eftersom att jag bara hade tunna skor & leggins!
Så nu sitter jag här & kikar dhw. Ska nog ta & tvätta av mig sminket & ta nått & äta. Sen blir det väll sängen, skola imorrn igen :( vill inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar